tisdag 22 september 2009

MIN ÄLSKADE VÄN!
- - - - - - - - - - - - -
Om ungefär en timme fyller du 18 år!
Och jag & alla vi andra ska verkligen försöka göra så
att du får den bästa födelsedagen i ditt liv ..de har ja bestämt!
För de är du värd mer än någon annan!!

Om de är nån människa jag verkligen beundrar!
Så är det verkligen dej min lilla sniff ..det är det verkligen..
Du är en helt underbar människa, som i allt för tidig ålder
har fått uppleva , det värsta en människa kan vara med om!

Ingen människa i världen är värd nått sånt här,
men
speciellt inte du!.. <3


Du ska veta att de värmer i min kropp .. varje dag jag ser dej i skolan,
varje dag jag ser
dej skratta, eller bara om ett litet leende
kommer på dina läppar .... de gör mej så otroligt glad!!
.. även fast ja vet att de inte är ren lycka,
& att de finns så mycket bakom
"den mask" du dagligen får bära på!

Men tro mej, det är så starkt, du är så stark - som klarar det!
och jag kan inte med ord förklara hur glad de faktiskt gör mej!
Jag har så svårt att veta vad jag ska säga, då ja vet att inget hjälper!
men jag finns för dej, precis när du vill ...& det vet du hjärtat!



Jag har svårt att uttrycka allt ja vill säga dej!
Men jag skrev det här inlägget bara för att visa:
Hur mycket jag älskar dej , min vän! <3
--------------------------------
Och kom ihåg, han är med dej varje dag emma,
han vakar över dej från himlen, din egna skyddsängel,
och imorgon på din stora dag, kommer han vara med
att fira dej, precis lika mycket som alla oss andra!

Inga kommentarer: