måndag 3 november 2008

Heeeellluu =)

..var ett tag sen jag skrev nu!
- skärpning louise ..

Lovet är slut, men det har nog ingen missat :) haha!
Man hann ju inte ens börja njuta av lovet- innan det var över..
.. suck, - är de ända jag kan säga om det !
Men ska snart börja räkna ner dagarna till jullovet , huhi

Iallafall, Idag så var jag hemma, sjukling.com
Men mår bättre nu, och det är skola som gäller imorgon!
-Tillbaka till verkligheten, som man så fint kan säga ;) haha!
ingen mjukstart har man heller inte, kolla in det hära:
* Tisdag (imorgon) - svenskarepotage
* Onsdag - friskvårdsuppgift, recept
* Torsdag - bilduppgifter

iallafall så är allt utom bilduppgifterna klara nu,
så imorgon får jag ta tag i dom :) ..

och för att repotaget blev klart i tid,
har jag bara min syster att tacka!
<3 pusspådig.. utan dig hade jag aldrig klarat av det ..

Det blir övernattning hos syster nu .. myysigt !
Sov gott allihopa, för det ska iallafall vi göra .. :)
natti,natti / Louise

Inga kommentarer: