fredag 28 november 2008

hej hopp :)
Ja.. jag vet inte riktigt vart jag ska börja :P
har ju som sagt inte skrivit på evigheter ..
kommer knappt ihåg vad jag gjort den senaste tiden?

men kan ju börja med helgen iallafall:
I fredags så var jag hemma hos bethina :)
Sen i lördags så åkte jag hem till henni, eva
& istvan och hälsade på ..
verkligen jätte kul att träffa dom igen .. saknat er massor !
sov kvar där till söndagen,
följde med henni till hennes sköthäst ..
jag red för första gången på evigheter .. kul :)
..galloperade & hoppade :)

tyvärr slutade det med att hästen halkade på en isfläck ..
så både hästen & jag flyger i marken .. kändes som hästen skulle ramla på mig..
..men ja kom undan med lite blåmärken bara, och hästen klarade sig också :)
men gud så läskigt det var ..
Väl hemma igen, så badade vi :) mysigt !

Christoffer & Renée hämtade mig ..
och sen kom linus till mig och fixade min data ..
OCH VET NI ?!
- Han hittade alla mina bilder & all min musik!!!! =D
gissa om jag vart överlyckliiig !! .. Tusen tack !
sen formaterade han om datan också .. :)
så nu mår den bra igen ;) ..

/L

Inga kommentarer: