torsdag 6 januari 2011

* Nytt år - 2011 *

.. nytt år- nya möjligheter ( som man säger varje år ) ..
Hur som helst jag har inte skrivit på över en månad här!
Så ska väl önska alla mina läsare ( om jag har några kvar )
ett gott nytt år ! - så gott nytt år alla sötisar !! =)
.. Anledningen till att jag inte skrivit på så länge är för jag
har haft fullt upp med jobb heeela december - så har helt enkelt
inte haft någon ork till att sätta mig här :) .. sen har jag ju såklart
firat jul, nyår .. umgåtts med vänner, familj och min pojkvän :) !
.. så datorn har fått komma lite i andra hand ! haft ett liv det vill säga ;) ..

Men börjar faktiskt sakna att blogga lite grann..
.. Så ska nog försöka börja lite smått igen - nu när jag har tid :)
ska uppdatera lite om allt som hänt under tiden jag inte skrev.
- sen kommer bilder från jul och nyår självklart upp också! =)
Känns så konstigt när man inte har skrivit på så länge,
för man vet liksom inte vart man ska börja.. men antar att de här
inlägget är som en liten nystart för min lilla blogg =) haha ..

Puss & kram ! / / Louise
( som ni ser är jag numera- brunett )

Inga kommentarer: