fredag 19 november 2010

Kalla mig..

vad du vill .. för jag reagerar nog inte så bra på louise längre ;)
_____________________________________________
hahaha ... tänkte dela med mig om alla mina " fina" smeknamn
jag fått av några kära arbetskamrater på jobbet ...
Mitt första som jag fick var 12:an - och för att göra en lång historia kort,
så retade dom mig för jag är rädd för året 2012 ( att jorden ska gå under )..
därav fick ja de fina smeknamnet - mitt andra limpan och historian
bakom de namnet är ganska skämmigt.. hade nämligen haft min första gymnastik
lektion och hade sån ooootroliiiiig träningsvärk i benen dagen efter så jag
kunde helt seriöst inte gå ordentligt fick liksom halta fram..
men vad limpa har att göramed de är fortfarnade ett mysterium .. ? hmmm ;)
.. mitt 3:e är smurfen! but don´t ask me why! och ett annat ja fått höra är rattmuffen ..

Hahaha och idag på jobbet får jag höra :
"du är lite lik fisken doris i hitta nemo " HAHAHA!!
de är riktigt illa - men ja måset nog säga att ja håller med.......
kanske blir mitt femte smeknaamn doris det vill säga!

2 kommentarer:

Ida Bäckströmmmmmmm sa...

Hör av dig till min lilla Louisegrisfis!!!!!!!!!! Måste prata om projektarbete med du vägrar ju att svara!!!!!! :)

Mamma sa...

Du är en lillskrutt.......