söndag 31 augusti 2008

Sitter här och lyssnar på musik och äter risifrutti, mums :)
Gårdagen spenderades hemma hos Erik -
med han och hans kompisar !
Dom hade tv-spelsutmaning innan krogen,
så satt och kollade på, haha!
Följde med dom ner till stan ..
sen bar det av hem till mammsen, för att sova där :)
Sen imorse var jag så duktig så , och började träna det första jag gjorde när ja klivit ur sängen :)
och efter det fixade jag till mig lite
och åkte sedan med pappa till arlanda ..
där vi hämtade två pepparkakor ;) .. ( Renée & Christoffer) ..
Som vart i Grekland i en vecka .. Så hela bilresan hem pratades det en hel del
.. man hinner ju missa mycket på en vecka så mycket att ta igen ;) !

Dom hade med sig ett par jätte fina mjukispumashorts till mig, så söta ! TACK <3

Imorgon är vi lediga.. så ska soova länge imorgon, sen vet ja inte va ja ska hitta på. de visar sig !

~ ~ * ~ ~ * ~ ~ * ~ ~ * ~ ~ * ~ ~ * ~ ~ * ~ ~
- Vi delade på ordet kärlek , Jag tog kär - Han tog lek ....

Inga kommentarer: